måndag 2 juni 2014

Tänk som det kan bli

Ibland händer allt samtidigt och jättefort!
Jag vet att det är väldigt längesedan jag uppdaterade bloggen. Varför då? Jo, precis efter det senaste inlägget, alltså sent i september 2011, beslöt jag och min vän Christina oss för att starta ett gemensamt företag.

Trädgårdsidyll i Skåne AB.
Jag kan lova att det var det absolut bästa beslut jag någonsin tagit!

Så vad jobbar jag med då?
Jo, Trädgårdsidyll är en trädgårds och blomsterbutik, men vi jobbar även med trädgårdsskötsel, design och anläggning. Vi håller kurser i blomsterhantverk, trädgårdsdesign och trädgårdsterapi också.
Butiken har nu varit öppen sedan november 2011. Nu har vi rutin på arbetet och även fast vi har många olika delar, så har vi hittat balans och fått flyt i arbetet.
Det är fantastiskt roligt, och jag njuter i fulla drag, varje dag på jobbet.

Titta gärna in hos oss när ni har vägarna förbi!
www.tradgardsidyll.se



Vid ingången till butiken, en solig lördag i Maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar